اين كه يه نفر رو دوست نداشته باشی كاملا عاديه...
اما اينكه یک نفر رو "ديگه" دوست نداشته باشى يه انقلاب درونيه ...
آندیا!
اونجا که عرفانطهماسبی میگه : آشنای من، من غریبم بی تو؛ با خیابان ها، من رفیقم بی تو؛ بعدِ تو عمرا،
این جمله ی آقای کیارستمی چقدر حق و به جاست که میگن:
"دوستانم میرنجانندم مُدام
از دشمنانم چیزی در خاطرم نیست.."
نمیدونم درک میکنی چی میگم یا نه؟
ولی مودم اینجوریه که یهو به خودم میام میبینم باز دارم برای چیزی که قبلا چند بار کامل پذیرفتم و کنار اومدم باهاش، غصه میخورم .