اینکه وقتی کسی ازتون دلخوره
نیم ساعت بعدش فراموش میکنه نشونه
خنگی و بی ثباتیش نیست اون فقط انقد
دوستتون داره دلش نمیاد دلخور بمونه همین .
آندیا!
- فروغ فرخزاد در وصف من اینجا میگه : ‹ گاهی اوقات دلم میخواهد در تاریکی گم بشوم از خودم میگریزم ،
اونجا که عرفانطهماسبی میگه :
آشنای من، من غریبم بی تو؛ با خیابان ها،
من رفیقم بی تو؛ بعدِ تو عمرا،
من دگر عاشق نشوم ..
آندیا!
صدای نم نم بارون تو که نیستی چه دلگیره..:)
هواوقتیمیشهابری ، دلمواسهتومیگیره ؛)
آندیا!
هواوقتیمیشهابری ، دلمواسهتومیگیره ؛)
منم اون قطره ی بارون که میشینه روی موهات..
آندیا!
منم اون قطره ی بارون که میشینه روی موهات..
اگهحتیشکستممن ؛ نیاریخمبهابروهات ؛)
آندیا!
اگهحتیشکستممن ؛ نیاریخمبهابروهات ؛)
من دلم بارونو خواست بارون دلم خواست:))