آندیا!
میدونم رو اعصابتما ولی نمیخوام باورش کنم ؛)
میدونم ازم بدت میادا
ولی نمیخوام باورش کنم ؛)
شاید من بهترین آدم زندگیت نباشم ولی امیدوارم یه روز اگه اسممو شنیدی لبخند بزنی و بگی : اون متفاوت بود.