همیشه فکر میکردم که بدترین چیز توی زندگی اینه که تنها باشی، ولی نه، حالا فهمیدم که بدترین چیز توی زندگی بودن با آدمهایی هستش که باعث میشن احساس تنهایی کنی!
دیگه برای موندن آدم ها تو زندگیم تلاش نمیکنم؛
باهات حرف میزنم تا وقتی باهام حرف بزنی!
بهت اهمیت میدم تا وقتی بهم اهمیت بدی .
اینکه آدم کسی رو نداشته باشه خیلی بهتر از اینه که داشته باشه و هی منتظر توجه از سمتش باشه .