eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
من دیگه حوصله ندارم از دست کسی ناراحت شم،بیخیال همتون خوبید.
همیشه فکر می‌کردم که بدترین چیز توی زندگی اینه که تنها باشی، ولی نه، حالا فهمیدم که بدترین چیز توی زندگی بودن با آدم‌هایی هستش که باعث می‌شن احساس تنهایی کنی!
دیگه برای موندن آدم ها تو زندگیم تلاش نمیکنم؛ باهات حرف میزنم تا وقتی باهام حرف بزنی! بهت اهمیت میدم تا وقتی بهم اهمیت بدی .
اینکه آدم کسی رو نداشته باشه خیلی بهتر از اینه که داشته باشه و هی منتظر توجه از سمتش باشه .
میدونی دلت بخواد بمونی ولی مجبور باشی بری یعنی چی؟!
تو منو وقتی دوست داری که تنهایی...!
بیا...دنیا نمی ارزد به این پرهیز و این دوری !
هیچوقت بیخیال چیزی ک واقعا میخای نشو، صبر کردن سخته اما حسرت خوردن سخت تره !
ولی دوست داشتن آدما ربطی به کنار هم بودنشون نداره
و من انگار ، هرگز برای کسی کافی نبودم ...
نمیدانم،شاید‌تا‌ابد‌در‌دلم‌ماندی!