eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
دیوونه ما روانی هم بودیم خراب کردی همه چیو ترسویی!
میترسم روزی بفهمی چقد دوست داشتم که دیگه دوستت نداشته باشم.
اخه با هرکی غیر از من حالت خوبه یعنی چی؟!
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
از‌لحاظ‌زیبایی؛)
اما من تازه فهمیدم بعضی چیزا بدست آوردنی نیس ، بیخیال شدنیه .
آدم نهایتا یکی دوبار بهت ثابت میکنه بار سوم میزاره هرجور دوس داری فکر کنی.
‏یه مدل دوس داشتن هس با این ك میدونی بدسش نمیاری ولی بازم دوسش داری!(:
غمگین است وقتی می‌خواهم از تو صحبت کنم : از فعل‌های گذشته استفاده می‌کنم ، غمگین است که در گذشته ماندی و حالا کنارم نیستی ، غمگین است که جزو خاطراتِ گذشته‌ای.
اونی‌ک‌پروکسی میخواستی آیدی‌تو تویِ ناشناسِ چنل که تو بیو هست بزار برات بفرستم