غمگین است وقتی میخواهم از تو صحبت کنم : از فعلهای گذشته استفاده میکنم ، غمگین است که در گذشته ماندی و حالا کنارم نیستی ، غمگین است که جزو خاطراتِ گذشتهای.
دور شدن از کسی که تو بهش اهمیت میدی اما اون باهات درست رفتار نمیکنه دردناکه ، من میتونم بهت این اطمینان رو بدم که موندن تو همچین رابطه ای درد بیشتری داره .