eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
اخه با هرکی غیر از من حالت خوبه یعنی چی؟!
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
از‌لحاظ‌زیبایی؛)
اما من تازه فهمیدم بعضی چیزا بدست آوردنی نیس ، بیخیال شدنیه .
آدم نهایتا یکی دوبار بهت ثابت میکنه بار سوم میزاره هرجور دوس داری فکر کنی.
‏یه مدل دوس داشتن هس با این ك میدونی بدسش نمیاری ولی بازم دوسش داری!(:
غمگین است وقتی می‌خواهم از تو صحبت کنم : از فعل‌های گذشته استفاده می‌کنم ، غمگین است که در گذشته ماندی و حالا کنارم نیستی ، غمگین است که جزو خاطراتِ گذشته‌ای.
اونی‌ک‌پروکسی میخواستی آیدی‌تو تویِ ناشناسِ چنل که تو بیو هست بزار برات بفرستم
‌کاش به همون اندازه‌ ای که نشون میدم آدم بی‌خیالی‌ام ، بیخیال بودم .
‏دور شدن از کسی که تو بهش اهمیت میدی اما اون باهات درست رفتار نمیکنه دردناکه ، من میتونم بهت این اطمینان رو بدم که موندن تو همچین رابطه ای درد بیشتری داره .
زخم‌ ها دردناکن اما می‌تونن بانی سعادت هم باشن .