دوست داشتن آدمها را میتوان از توجه آنها فهمید، وگرنه حرف را که همه میتوانند بزنند.
هیچ آدمی ارزش این رو نداره که باعث شه با رفتنش بهت ضربه بزنه،همیشه یادت باشه که تویه زندگیت یه سری آدم میان که بهت یاد بدن و تجربه کسب کنی چون برای قوی بودن به این تجربه ها نیاز داری پس هیچوقت حالتو برای آدم های یکی دو روزه خراب نکن و مطمئن باش که کلی آدم هستن که تورو دوست دارن و تو خیلی خیلی با ارزشی پس همیشه برای خودت ارزش زیادی قائل باش و خودتو دوست داشته باش.