eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
زخم‌ ها دردناکن اما می‌تونن بانی سعادت هم باشن .
تسلیم.نشو مهم نیست الان چه روزایی رو داری سپری میکنی مهم نیست چقدر سخته من میدونم تو اونقدر قوی هستی که بتونی ازش بگذری چ هدیه قشنگی بهم داد بسی زیبا ..
وقتی آدمای تاکسیک زندگیتو از خودت دور میکنی تازه ارزش خودت رو میفهمی تازه میفهمی که چقدر براشون زیادی بودی و نباید حتا وقتت رو برای دادن جواب سلام بهشون صرف میکردی طوری رفتار کنید که بعد ها از این بابت پشیمون نشید *برای خودتون ارزش قائل باشید*
کجا می‌گريزی؟ برگرد ، من آبادی تو‌ام .
اگر دلش تنگ بشه زنگ میزنه اگر بخواد ببیندت میاد و اگر دوستت داشته باشه نشون میده و میگه، اگه بخوادت بهت اهمیتشو نشون میده، نه اینکه همش منتظر این باشه که تو این کارارو انجام بدی، خودتو گول نزن الکی، باشه .
قطار می رود ، تو می روی تمام ایستگاه می روند و من چقدر ساده ام.. که سالهایِ سال در انتظارِ تو ؛ کنار این قطارِ رفته ایستاده ام و همچنان به نرده های ایستگاهِ رفته تکیه داده ام !
آندیا!
از‌لحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
- من نه مغرورم نه از دماغ فیل افتادم نه با شما خصومت شخصی دارم، من فقط حوصله ندارم . .
"در طالع من نیست که نزدیک تو باشم می‌گویمت از دور دعا، گر برسانند:)"
چقدر ریزش؛؛
‌روزِ خوش در خواب باید دید و بس .