هیچ آدمی ارزش این رو نداره که باعث شه با رفتنش بهت ضربه بزنه،همیشه یادت باشه که تویه زندگیت یه سری آدم میان که بهت یاد بدن و تجربه کسب کنی چون برای قوی بودن به این تجربه ها نیاز داری پس هیچوقت حالتو برای آدم های یکی دو روزه خراب نکن و مطمئن باش که کلی آدم هستن که تورو دوست دارن و تو خیلی خیلی با ارزشی پس همیشه برای خودت ارزش زیادی قائل باش و خودتو دوست داشته باش.