eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
کس نفهمد معنیِ ما، مصرع پیچیده‌ایم .
ما قوی میشویم از همان جا که ضعیف شده ایم! رشد میکنیم از همان جا که زخم خورده ایم!
- جسدی از حرف های نگفته در من قبر شده .
کاش شب‌ها وجود نداشتن . هرثانیشون که کش میاد انگار ده سال از عمرِ آدمی‌زاد و با خودش میکَنه و میبره ! صبح که بیدار میشی می‌بینی دیشب تو تاریکی و سکوت اندازه ده سال پیر شدی و خودت نفهمیدی:)
وقتی یکی که کل وجودت بود یه کاری میکنه که هم حس نابودی کنی هم تورو به حس تنهایی می‌کشونه هم اعتمادت به آدمای دورت صفر میشه :)
هرچقدرم پایِ امید و انگیزه و تظاهر وسط باشه، بالاخره یه‌روزی، یه‌جایی آدم با ساده ترین تلنگرا سدِمقاومتش می‌شکنه.
؛
هدایت شده از آسمان‌ ِبدون‌تو !
خب خب می‌خوام تقدیمی بدم ؛ این پیام و فور کنید و تگ و برام بفرستید : @mim_moon مثل تقدیمی قبلی یه شعر و عکس * - خوشحال میشم ایگنور نکنید -
نیاز داشتم این شبا به تو؛ به بودنت به حرفات به بوی موهات به لبخند پر از ذوقت.
آندیا!
‌ فروغ فرخزاد : چه دنیای عجیبی است، من اصلا کاری به کار هیچ‌کس ندارم و همین بی‌آزار بودن من، با
کاش همینی بشه که صائب تبریزی میگه : ‹ آرامش است ، عاقبت ِ اضطراب‌ها › بالاخره خوب شه ، قشنگ بشه ، برسیم ، ببینیم ، بخندیم .
هر کسی باید تو زندگیش یک نفرو داشته باشه که وقتی مجبوره به همه دروغ بگه ببرتش یه گوشه بگه : " بیا میخوام به تو راستشو بگم "