eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی یکی که کل وجودت بود یه کاری میکنه که هم حس نابودی کنی هم تورو به حس تنهایی می‌کشونه هم اعتمادت به آدمای دورت صفر میشه :)
هرچقدرم پایِ امید و انگیزه و تظاهر وسط باشه، بالاخره یه‌روزی، یه‌جایی آدم با ساده ترین تلنگرا سدِمقاومتش می‌شکنه.
؛
هدایت شده از آسمان‌ ِبدون‌تو !
خب خب می‌خوام تقدیمی بدم ؛ این پیام و فور کنید و تگ و برام بفرستید : @mim_moon مثل تقدیمی قبلی یه شعر و عکس * - خوشحال میشم ایگنور نکنید -
نیاز داشتم این شبا به تو؛ به بودنت به حرفات به بوی موهات به لبخند پر از ذوقت.
آندیا!
‌ فروغ فرخزاد : چه دنیای عجیبی است، من اصلا کاری به کار هیچ‌کس ندارم و همین بی‌آزار بودن من، با
کاش همینی بشه که صائب تبریزی میگه : ‹ آرامش است ، عاقبت ِ اضطراب‌ها › بالاخره خوب شه ، قشنگ بشه ، برسیم ، ببینیم ، بخندیم .
هر کسی باید تو زندگیش یک نفرو داشته باشه که وقتی مجبوره به همه دروغ بگه ببرتش یه گوشه بگه : " بیا میخوام به تو راستشو بگم "
‌همیشه نسبت به کسانی که بیشتر دوست داریم سخت گیر تر می‌شویم ؛ چون توقع انجام خیلی کارها را از آن ها نداریم.
همونی دلیل گریه‌هامون شد که عاشق خنده‌هاش بودیم...
سلامتی دنیایی که همه‌جاش اضافیم؛)