آندیا!
نیاز داشتم این شبا به تو؛ به بودنت به حرفات به بوی موهات به لبخند پر از ذوقت.
حیف که نیستی این شبا
حیف نبودنت:)
آندیا!
فروغ فرخزاد : چه دنیای عجیبی است، من اصلا کاری به کار هیچکس ندارم و همین بیآزار بودن من، با
کاش همینی بشه که صائب تبریزی میگه :
‹ آرامش است ، عاقبت ِ اضطرابها ›
بالاخره خوب شه ، قشنگ بشه ،
برسیم ، ببینیم ، بخندیم .
هر کسی باید تو زندگیش یک نفرو داشته باشه که وقتی مجبوره به همه دروغ بگه ببرتش یه گوشه بگه :
" بیا میخوام به تو راستشو بگم "
همیشه نسبت به کسانی که بیشتر دوست داریم سخت گیر تر میشویم ؛ چون توقع انجام خیلی کارها را از آن ها نداریم.