eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
وعده یِ ما سالهای بعد در نیمه شبی که صدایِ اشک های دخترت تو را وادار می‌کند به یاد آوری شبی که مرا با بی انصافی در دریایی از غم گوشه یِ اتاق تنها گذاشتی .
تو آخرین حوصله و ذوق من، برای دوست داشتن یه آدم بودی .
اینکه از یه جایی به بعد تعداد آدمای زندگیت رو کم میکنی نشونه ی «غیر اجتماعی» بودنت نیست! تو فقط دیگه حال و حوصله ی هر آدمی با هر طرز فکری رو نداری و این یعنی بلوغ.
من دیگه نمیتونم لطفا یکی بیاد بجای من بتونه .
اینکه ناراحتت کنه مهم نیست، اینکه بزاره ناراحت بمونی مهمه.....!
کسی نمی‌داند که شب ها زیر اوار افکار چگونه از هم پاشیدیم،و صبح بی آنکه کسی بفهمد بلند شدیم و لبخند زدیم ..
چشمانت جایِ دگر بود و غمت كنج دل ما ..
آندیا!
بیشتر از همیشه تو یادتم؛ معتادتم . . . نمیری از جلو چشم . . پس میزنم خاطرتو . .
چطوری از غریبه ها غریبه تر؟ . . هر شب م.ستم و هر شب میگم فقط همین یه شب . .
حال این روزام همونجاییه که آریانفر میگه؛ من براش صدم بودم اما به صد راضی نبود.
نمیدونم چن تا تجربه اشتباهِ دیگه لازمه تا یاد بگیرم هرکسیو قدرِ لیاقتش بخوام.