هر چی بیشتر میگذره؛هر چی عاقل تر میشی یاد میگیری دورتو خلوت کنی، کمتر بحث کنی، به خودت اهمیت بدی؛خودتو دوست داشته باشی،تو فکر پیشرفت خودت باشی و برای خواسته هات تو سکوت تلاش کنی و بجنگی .
اگه من از اول توقع هر چیزی از هر کسی
داشتم حتی تو، وضعم خیلی بهتر بود، ولی
خب همیشه بهت نگاه متفاوت داشتم و فک
میکردم فرق میکنی و همین که همیشه منو
از پا درمیورد ..