اگه من از اول توقع هر چیزی از هر کسی
داشتم حتی تو، وضعم خیلی بهتر بود، ولی
خب همیشه بهت نگاه متفاوت داشتم و فک
میکردم فرق میکنی و همین که همیشه منو
از پا درمیورد ..
قراره بیشتر از چیزی که از دست دادی گیرت بیاد .
تنها چیزی که نیاز داری صبر و طاقته :)