قراره بیشتر از چیزی که از دست دادی گیرت بیاد .
تنها چیزی که نیاز داری صبر و طاقته :)
یه سکوتی هم هست که مال بعد از شنیدن حرفاییه که نباید میشنیدی ، اصلا یه حس عجیبیه ، بیرونش سکوته ولی از درونت همش صدای شکستن میاد.
مرا در آب های مقدس چشمه های درد بشوئید ؛
رنج تنها نیایشم باد ، رنج تنها پاداشم باد .