یه سکوتی هم هست که مال بعد از شنیدن حرفاییه که نباید میشنیدی ، اصلا یه حس عجیبیه ، بیرونش سکوته ولی از درونت همش صدای شکستن میاد.
مرا در آب های مقدس چشمه های درد بشوئید ؛
رنج تنها نیایشم باد ، رنج تنها پاداشم باد .
غمگین ترین و دردناک ترین لحظه زندگیم اونجایی بود که مجبور شدم خداحافظی کنم با کسی که دلم میخواست کل زندگیمو کنارش باشم :)..