یه پست دیدم که پسره گفته بود :
اون دختر لیاقت بهتر از منو داره
ولی من طاقتشو ندارم که با یه نفر دیگه ببینمش ، پس باید بهتر از قبل بشم
همینقدر قشنگ ؛)
شاید بهخاطر اشکای خودم ببخشمت
ولی بهخاطر اون غمی که تو چشمای مامانم میبینم نمیبخشمت