eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
شاید به‌خاطر اشکای خودم ببخشمت ولی به‌خاطر اون غمی که تو چشمای مامانم میبینم نمیبخشمت
آدمای زندگیتو بچین کنارهَم ، ببین کی منظم کنارت میمونه . . ‌!
آدما گاهی از خوبی خودشون واسه آدمای بدی که لیاقشتو نداشتن عذاب می کشن . . . ؛)
چرا من؟
ترسناک‌ترین قسمت فاصله‌ اونجاست که ندونی قراره دلش واست تنگ بشه یا فراموشت کنه .
منو ببر به اون حالی که قبل از تو بودم بعد منو ترکم کن اینطوری منصفانه تره .
آخرش چی میشه؟ آدما یه‌جوری بی‌خیالت می‌شن انگار هیچ‌وقت نبودی .
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛
ازلحاظ‌زیبایی؛
تو را با غیر می بینم صدایم در نمی آید دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید ..
هوات از سرم‌ پرید، نفس کم آوردم .
قشنگ بودی مثل بارون ریز و تندی که میخوره به شیشه، مثل بوی آش‌ رشته تو صبح سرد زمستون، مثل افتادن باریکه‌‌یِ نور روی فرش، مثلِ از صدای خنده بیدار شدن، مثل بی‌هوا بوسیده شدن گونه‌ات، مثل یه دسته گل نرگس بی‌مناسبت رویِ داشبورد ماشین، مثل بوکردن گردنِ نوزاد وقتی تو بغلت خوابه، مثل برخوردن به نوازنده‌هایِ خیابونی، مثل پلی‌شدن آهنگ مورد‌علاقت تو تاکسی، مثل برگشتن به وطن و اون لحظه‌ی «گریه» تویِ فرودگاه، مثل اتفاقی پیدا کردن یه کافه‌ نزدیک خونه‌ت، مثل سکوت‌های دونفره و «بیا بغلم»‌هایِ به وقت نیاز. تو قشنگ بودی مثل همه‌ی چیزهای خوب دنیا.