eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی من فقد تو رو میخام..
چقد این روزا حالمون بده‌،
‏شبی رو یادمه ک از ترس اینکه فرداش امتحانمو خوب ندم تا خود صبح بیدار بودم؛‏ الان که به اون شب فکر میکنم خندم میگیره! دنیام چقد کوچیک بود :) فرضا ک امتحانمو بد میدادم خب ک چی؟ مگه دنیا به اخر میرسید؟ ن :) میخوام بگم ی زمانی ی چیزی برات اونقدر مهمه ک ب خاطرش روح و روانتو ازار میدی اما همون چیز ی سال بعد ممکنه کاملا برات بی اهمیت باشه! میدونم همین الان یاد یکی از دغدغه هات افتادی اره همونی ک تو ذهنته! زیاد به خاطرش خودتو اذیت نکن :) میدونی شاید سال بعد،دیگ حتی بهش فکرم نکنی. بیخیال =) سعی کن فقط بزرگش نکنی خب؟ :)
من چنانم که محال است کسی درک کند...!
مارا غم هجران تو بد واقعه ای بود
کاش نبودم ..
گاهی وقتا وقتی زیادی داری سعی میکنی یکیو از دست ندی،خودتو از دست میدی...
جایی دورتر از خودم ایستاده ام به تماشای کسی که جای من زندگی می‌کند چه بی رحمانه تنهاست و چه به ناچار قوی..
ظاهر شیرین نمی پوشاند نهان تلخ را ..
به انتظار نبودی ز انتظار چه دانی