واسه من خیلی وقته کنار گذاشتن راحت شده، هر کی میخوای باش، هر چقدر میخوای واسم عزیز باش، اما وقتی بهم احترام نذاری، وقتی دلمو بشکنی، انقدر راحت حذفت میکنم که به روزایی که با هم بودیم شک کنی .
باور کنید کسی که موقع اعصبانیتش هر حرفیو بهتون میزنه و بلافاصله ازتون معذرت خواهی میکنه میترسه از دستتون بده :)
آندیا!
ولیکن تو خارج از این قاعده و فلسفه هایی
تو که هیچکس نیستی؛
تو که همه نیستی ..
تو همانی که دلم لک زده لبخندش را:)..
ما از همدیگه دور بودیم، توی دنیایی با هم آشنا شدیم ک بهش میگن مجازی :)
ولی ط واقعی ترین اتفاق مجازی زندگیم بودی، ط واقعی بهم صبح بخیر و شب بخیر میگفتی و من واقعا با دوسِت دارم گفتنای ط حالم خوب میشد :)
هنوز نتونستم بغلت کنم، ولی خط به خط زندگیتو حفظم، خط به خطِ صداتو و خط به خطِ چتامونو حفظم و با خط به خطش زندگی میکنم :)
ط اتفاق قشنگِ دنیایِ منی، دنیایی ک با دنیای واقعیِ آدما خیلی فاصله داره :)