ریشه ام دریاست..
به دنیا که آمدم آب از سرم گذشته بود،
حال هیچ طوفانی به خفگی ام نمی انجامد.
غرق نخواهم شد ، مگر در خودم.
من هیچوقت نتونستم دل کسیو سهم خودم کنم ..
هیچوقت بودنم کنار کسی آرامبخش نبود
هیچکس عاشق خنده هام نشد
هیچوقت کسی بودن یا نبودن منو حس نکرد
من کسیو ندارم که دوسم داشته باشه
همیشه خودم بودم و قلبی که بارها زیر دست و پا له شد :)..