برات آرزو میکنم یکی رو پیدا کنی که باعث شه دوباره از ته دل بخندی ، غذاتو با اشتها بخوری و همه چیز برات قشنگ تر شه . یکی که باعث شه دوباره دیوونه باشی و شادی رو زیر پوستت احساس کنی. برات یکی رو آرزو میکنم که باعث شه با زندگی آشتی کنی...
کاش میشد بعضیارو تو گوگل سرچ کرد بعد بری قدیمی ترین ورژنشونو بگیری :)
اون ورژنی ک دوسش داشتی، اون ورژن اولی آدما، ن ورژن جدید و عوض شدش =)
سکوت همیشه به معناي موافقت نیست!
گاهي وقتا معنیش اینه که: خسته م از توضیح دادن واسه آدمایي که حتي علاقه اي به درکشم ندارن.
آندیا!
یه چیزی کَم دارَم . شاید امید ، شاید فَراموشی ، شاید یه دوست . . یا شاید خودَمو ؛
به طرز عجیبی حالمو نمیدونم ؛