eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
برات آرزو میکنم یکی رو پیدا کنی که باعث شه دوباره از ته دل بخندی ، غذاتو با اشتها بخوری و همه چیز برات قشنگ تر شه . یکی که باعث شه دوباره دیوونه باشی و شادی رو زیر پوستت احساس کنی. برات یکی رو آرزو میکنم که باعث شه با زندگی آشتی کنی...
دردِ عشقی کشیده ام که مپرس ..
خسته از فکر کردن به تویی که بیخیال منی ..(:
بمیرم سر خاکم میای؟ یا بازم غرورت اجازه نمیده؟
بی‌امیدی همیشه باعث مرگ آدما میشه ..
کاش میشد بعضیارو تو گوگل سرچ کرد بعد بری قدیمی ترین ورژنشونو بگیری :) اون ورژنی ک دوسش داشتی، اون ورژن اولی آدما، ن ورژن جدید و عوض شدش =)
سکوت همیشه به معناي موافقت نیست! گاهي وقتا معنیش اینه که: خسته م از توضیح دادن واسه آدمایي که حتي علاقه اي به درکشم ندارن.
نباشم تو بغلت روز ابری میخوای به کی بکی ذوقت از بارونو ؟
ولی اینایی که وسطِ خندهاشون؛یهو ساکت میشن،خندهای اینارو جدی نگیرین،همش از رو دردِ.
یه چیزی کَم دارَم . شاید امید ، شاید فَراموشی ، شاید یه دوست . . یا شاید خودَمو ؛