eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
با بغض گفت: وقتی میبینمش یادم میره که قرار بود دیگه دوستش نداشته باشم ..(:
از لحاظ روحی میخوام زمستون باشه برم بالای ارتفاع پاهامُ به پایین اویزون کنم، یکی مثل خودم کنارم باشه که هودی تنش باشه، باهم چیپس بخوریمُ اهنگ گوش بدیمُ به زمینُ زمان بخندیمُ بدون ترس از قضاوت شدن باهمدیگه حرف بزنیمُ همو آروم کنیم .
تا کی نشون ندم که تنگه دلم واست؟
درسته قسمت هم نشدیم ولی تا همیشه یه گوشه از قلبم میمونی‌....
مهم‌ اینه‌ ک‌ بدون‌ من‌ الان‌ حالت‌ خب‌ بهتره:)..
ولی قرار بود خاطره نشی برام...
چه بسیار دوستی ها که به معنی عشق بود و درنیافتند و چه بسیار "حالت چطور است" هایی که معنایش "دلم برایت تنگ شده" بود نفهمیدند
به عمل است دورتان بگردم به حرف اگر باشد ، خوش سر و زبان تر از شما دور و برمان ریخته تا دلتان بخواهد به همین تنهایی قسم 🤌🏻
آندیا!
اونجا که نزار قربانی میگه: کاش یکی بود چشمامونو میفهمید وقتی ناراحت میشدیم به سینش اشاره میکردو می‌گ
- کاش منم یه آدمی مثلِ ابی داشتم ڬ وقتی گریه می‌کردم و حالم خراب میشد بهم میگفت ؛ ‹ وقتی تو گریه می‌کنی من شڬ می‌کنم به بودنم :)! ›
کجایی؛ که عمری در هوایت نشستم زیر باران ها، کجایی...؟