از لحاظ روحی میخوام زمستون باشه برم بالای ارتفاع پاهامُ به پایین اویزون کنم، یکی مثل خودم کنارم باشه که هودی تنش باشه، باهم چیپس بخوریمُ اهنگ گوش بدیمُ به زمینُ زمان بخندیمُ بدون ترس از قضاوت شدن باهمدیگه حرف بزنیمُ همو آروم کنیم .
چه بسیار دوستی ها
که به معنی عشق بود و درنیافتند
و چه بسیار "حالت چطور است" هایی که معنایش
"دلم برایت تنگ شده" بود نفهمیدند
به عمل است دورتان بگردم
به حرف اگر باشد ،
خوش سر و زبان تر از شما
دور و برمان ریخته تا دلتان بخواهد
به همین تنهایی قسم 🤌🏻
آندیا!
اونجا که نزار قربانی میگه: کاش یکی بود چشمامونو میفهمید وقتی ناراحت میشدیم به سینش اشاره میکردو میگ
- کاش منم یه آدمی مثلِ ابی داشتم
ڬ وقتی گریه میکردم
و حالم خراب میشد بهم میگفت ؛
‹ وقتی تو گریه میکنی من
شڬ میکنم به بودنم :)! ›