eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی قرار بود خاطره نشی برام...
چه بسیار دوستی ها که به معنی عشق بود و درنیافتند و چه بسیار "حالت چطور است" هایی که معنایش "دلم برایت تنگ شده" بود نفهمیدند
به عمل است دورتان بگردم به حرف اگر باشد ، خوش سر و زبان تر از شما دور و برمان ریخته تا دلتان بخواهد به همین تنهایی قسم 🤌🏻
آندیا!
اونجا که نزار قربانی میگه: کاش یکی بود چشمامونو میفهمید وقتی ناراحت میشدیم به سینش اشاره میکردو می‌گ
- کاش منم یه آدمی مثلِ ابی داشتم ڬ وقتی گریه می‌کردم و حالم خراب میشد بهم میگفت ؛ ‹ وقتی تو گریه می‌کنی من شڬ می‌کنم به بودنم :)! ›
کجایی؛ که عمری در هوایت نشستم زیر باران ها، کجایی...؟
زیبا بود اما نقابش افتاد .
یه روز بهترینت میشه غریبه ترینت‌.
نصیحت امشب : هر وقت حس کردی کسی داره ازت دوری میکنه دیگه هیچوقت مزاحمش نشو ، شاید بهتر از تورو پیدا کرده باشه ..
خدا خدا میکنم این روزا بگذره ..
آندیا!
-
امید نداشتن همش بخاطر نداشتنِ عشق نیست. امید به فردا نداشتن بد تر از هزارتا عشقو عاشقی نا فرجام است . . برای فردایَم هیچ برنامه ای ندارم . برای زندگی اَم ، آینده هم هیچ که هیچ و هیچ. سرشار از بی امیدی ام انگار خاکسرت بی امیدی بر سر من پاشیده اند .! خسته ام ، خسته ام و خسته ام.