به عمل است دورتان بگردم
به حرف اگر باشد ،
خوش سر و زبان تر از شما
دور و برمان ریخته تا دلتان بخواهد
به همین تنهایی قسم 🤌🏻
آندیا!
اونجا که نزار قربانی میگه: کاش یکی بود چشمامونو میفهمید وقتی ناراحت میشدیم به سینش اشاره میکردو میگ
- کاش منم یه آدمی مثلِ ابی داشتم
ڬ وقتی گریه میکردم
و حالم خراب میشد بهم میگفت ؛
‹ وقتی تو گریه میکنی من
شڬ میکنم به بودنم :)! ›
نصیحت امشب :
هر وقت حس کردی کسی داره ازت دوری میکنه دیگه هیچوقت مزاحمش نشو ،
شاید بهتر از تورو پیدا کرده باشه ..
آندیا!
-
امید نداشتن همش بخاطر نداشتنِ عشق نیست.
امید به فردا نداشتن بد تر از هزارتا عشقو عاشقی نا فرجام است . .
برای فردایَم هیچ برنامه ای ندارم .
برای زندگی اَم ، آینده هم هیچ که هیچ و هیچ.
سرشار از بی امیدی ام انگار خاکسرت بی امیدی بر سر من پاشیده اند .!
خسته ام ، خسته ام و خسته ام.
یه روزی میرسه که بهت ثابت میشه من برات مثل بقیه نبودم ؛
همون روز تو برای من مثل بقیهای !.