eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
اوج تنهایی اونجاست ک توی ی مهمونی بزرگ همه می‌خندن و شادن ولی ط ی گوشه کز کردی و معلوم نیست چه مرگته :)
‏اگه این روزا، روزهای خوبی برات نبودن و کسی بهت نگفته من بهت میگم: ط از اونی که فکر میکنی خیلی بهتر و قوی تری :) اینو بدون ک هر وقت حالت خوب نبود و خواستی با کسی حرف بزنی میتونی رو من حساب کنی :) هر کاری از دستم برمیاد برات انجام میدم حتی اگه نیاز باشه فقط سکوت کنم و گوش بدم :)
دقیقا همونجام که چاووشی میگه؛ من دیوونه چه میدونستم زندگی برام چه خوابی دیده!
قهوه میریزم برایت نیستی آن سوی میز هی شکر میریزم و تلخ است جای خالیت.
سلام بر کسانی که مدت‌هاست هیچ جایگاهی در زندگی‌شان نداریم اما همیشه پین افکارمان هستند .
از یه جایی به بعد که غم بزرگ‌تر میشه، دیگه نمیشه نوشت. نمیشه توضیحش داد . هرجوری بخوای بگی، کوچیک‌تر جلوه‌ش میده .پس سکوت میکنی و تو تنهاییت زار میزنی .
گفتش دو روز طول میکشه بعدش فراموش میکنی فک کنم منو با خودش اشتباه گرفته بود..
شاید نبودت به دست عادت سپرده بشه،اما،اماا،فراموشی؟؟نه
صدای نم نم بارون تو که نیستی چه دلگیره ..(:
آندیا!
صدای نم نم بارون تو که نیستی چه دلگیره ..(:
هوا وقتی میشه ابری ؛ دلم واسه تو میگره ؛)
اسممو دوست دارم اگه تو صدام کنی ؛)