اوج تنهایی اونجاست ک توی ی مهمونی بزرگ همه میخندن و شادن
ولی ط ی گوشه کز کردی و معلوم نیست چه مرگته :)
اگه این روزا، روزهای خوبی برات نبودن و کسی بهت نگفته من بهت میگم:
ط از اونی که فکر میکنی خیلی بهتر و قوی تری :)
اینو بدون ک هر وقت حالت خوب نبود و خواستی با کسی حرف بزنی میتونی رو من حساب کنی :)
هر کاری از دستم برمیاد برات انجام میدم حتی اگه نیاز باشه فقط سکوت کنم و گوش بدم :)
سلام بر کسانی که مدتهاست هیچ جایگاهی در زندگیشان نداریم اما همیشه پین افکارمان هستند .
از یه جایی به بعد که غم بزرگتر میشه، دیگه نمیشه نوشت. نمیشه توضیحش داد . هرجوری بخوای بگی، کوچیکتر جلوهش میده .پس سکوت میکنی و تو تنهاییت زار میزنی .
آندیا!
صدای نم نم بارون تو که نیستی چه دلگیره ..(:
هوا وقتی میشه ابری ؛ دلم واسه تو میگره ؛)