آندیا!
صدای نم نم بارون تو که نیستی چه دلگیره ..(:
هوا وقتی میشه ابری ؛ دلم واسه تو میگره ؛)
در مبهم ترین حالتِ ممکنم، نه میدانم چه باید کرد نه میدانم چه باید گفت.. فقط میدانم اوضاع آسایشگاهِ مغزم نابسامان شده و همگی سَر به شورش آوردهاند
ولی من بعد از گریه های آنشب هرگز آدم سابق نخواهم شد!
بی تو تاریک نشستم، تو چراغِ که شدی؟
_اوحدی