eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آندیا!
صدای نم نم بارون تو که نیستی چه دلگیره ..(:
هوا وقتی میشه ابری ؛ دلم واسه تو میگره ؛)
اسممو دوست دارم اگه تو صدام کنی ؛)
کاش بفهمید دوست داشتن فقط به دست آوردن نیست نگه داشتنه .
در مبهم ترین حالتِ ممکنم، نه میدانم چه باید کرد نه میدانم چه باید گفت.. فقط میدانم اوضاع آسایشگاهِ مغزم نابسامان شده و همگی سَر به شورش آورده‌اند
ولی من بعد از گریه های آنشب هرگز آدم سابق نخواهم شد! بی‌ تو‌ تاریک‌ نشستم‌، تو‌ چراغِ‌ که‌‌ شدی‌؟ _اوحدی
هیچوقت حتی فکر نمی‌کردم از دست دادن آدما آنقدر سخت باشه..
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
آروم بخواب جان ِ‌من :)
کاش آدم می‌تونست یه وقتایی جایی باشه که دلش اونجاست . . .
ولی وقتی دلتنگ کسی هستی، تبدیل به آدم دیگه ای میشی :)
یک آدم را دوبار پیدا نمی‌کنی حتی در همون آدم . .