eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‏همونقدر که "دوستت دارم" جمله‌ی قشنگیه "هنوز دوستت دارم" غمگین‌ ترین جمله‌س !
تو بوسه‌ی لطیفِ خورشیدی ، حتی در تاریک ترین روزها.
گفت " مهم نیست " اما تهِ دلش برایش مهم بود.
«زندگی همینه که هست،اگر سخت بگیری،اونم بهت سخت می گذرونه،این ماییم که بهش ارزش می دیم، با همه ی کمبود هایی که این دنیا داره،زیبایی های خودش رو هم داره،از زندگی انتظار نداریم نمی شه باهاش جنگید بهتر اینه که نیمه پر لیوان رو ببینیم.»
دگرواژه‌هارانیست‌گویایِ‌حالم .
به که بگویم که امید من تو بودی؟
دیدین وقتی چسب نواری روکاغذ می چسبونید، موقع کندنش ی لایه از کاغذ جدا میشه؟ شایدم پاره بشه! دل کندن هم همین جوریه :)
میدونی بزرگترین بدی که در حقم کردی چی بود؟ من به خاطر تو دیگه نمیتونم باور کنم کسی واقعا منو از ته دلش دوست داشته باشه ..
وقتی یکی داره تو جمع صحبت میکنه حرفش رو قطع میکنن تو بهش توجه کن و بگو راستی داشتی یه چیزی میگفتی‌!؟ شعور یعنی همین.
تو کی بودی که حتی غصه نبودنت هم قشنگتر از بودن بقیس:)