«زندگی همینه که هست،اگر سخت بگیری،اونم بهت سخت می گذرونه،این ماییم که بهش ارزش می دیم، با همه ی کمبود هایی که این دنیا داره،زیبایی های خودش رو هم داره،از زندگی انتظار نداریم نمی شه باهاش جنگید
بهتر اینه که نیمه پر لیوان رو ببینیم.»
دیدین وقتی چسب نواری روکاغذ می چسبونید، موقع کندنش ی لایه از کاغذ جدا میشه؟
شایدم پاره بشه! دل کندن هم همین جوریه :)
میدونی بزرگترین بدی که در حقم کردی چی بود؟
من به خاطر تو دیگه نمیتونم باور کنم
کسی واقعا منو از ته دلش دوست داشته باشه ..
وقتی یکی داره تو جمع صحبت میکنه حرفش رو قطع میکنن تو بهش توجه کن و بگو راستی داشتی یه چیزی میگفتی!؟ شعور یعنی همین.