ای کاش میدونستی چقدر قلبم میلرزه وقتی بهم پیام میدی
با اینکه میدونم قرار نیست هیچوقت مال من بشی
«زندگی همینه که هست،اگر سخت بگیری،اونم بهت سخت می گذرونه،این ماییم که بهش ارزش می دیم، با همه ی کمبود هایی که این دنیا داره،زیبایی های خودش رو هم داره،از زندگی انتظار نداریم نمی شه باهاش جنگید
بهتر اینه که نیمه پر لیوان رو ببینیم.»