وقتی یکی داره تو جمع صحبت میکنه حرفش رو قطع میکنن تو بهش توجه کن و بگو راستی داشتی یه چیزی میگفتی!؟ شعور یعنی همین.
عقیده دارم انسانها فقط یک بار عمیق تجربه میکنند.
آنها یک بار عاشق میشوند آنان تنها یک بار از ته قلب میخندند و فقط یک بار با تمام وجودشان اشک میریزند
مابقی تکرار است عقیده دارم انسانها فقط یک بار احساس میکنند!
خیال میکنم هرچه را که میشد گفتهام، و حالا دیگر وقت سکوت است. سکوتی آنقدر عمیق که همچون مهی غلیظ آدم را فرا بگیرد، بپوشاند و در سراشیب دامنهای دفن کند.
یه چیز رو خوب میدونم؛
اینکه همیشه گوشهی قلبم بودی!
وقتی امیدوار بودم،وقتی ناامید بودم،وقتی خندیدم،وقتی اشک ریختم! وقتی به آینده نگاه میکردم،وقتی درگیر گذشته بودم! تو،توی همهی این لحظهها بودی!
خودت نبودی،اما همیشه گوشهی قلبم موندی! با وجود تو فهمیدم گاهی میشه یه نفر رو نداشت، اما همیشه عاشق موند ..