یکی نوشته بود؛
تو دفتری ک خاطراتمون رو توش نوشتم، برگه آخرش رو با جمله "قسمت بود باهم باشیم ولی قسمت نبود باهم بمونیم" تموم کردم ..(:
نداشتنت سخته
به دست آوردنت سخت تر
اما باز در آن مسیری حرکت میکنم که پایانش تو باشی ...
کاش همونی بشه که صائب تبریزی میگه،
من باشم و تو..
تو باشی و من:)
بیخیال تمامی این کره خالی پر از دروغ ..
اگر آمدی
به دلت بد راه نده
شهر همان شهر است
کوچه همان کوچه
خانه همان خانه...
فقط من کمی مرده ام !
اگه دختر یا پسری باهاتون زود صمیمی شد
حتماً نمی خواد مختونو بزنه یا پا بده
شاید تربیتش اینجوری بوده که برا همه دور از جنسیت ارزش قائل شه.