eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی نوشته بود؛ تو دفتری ک خاطراتمون رو توش نوشتم، برگه آخرش رو با جمله "قسمت بود باهم باشیم ولی قسمت نبود باهم بمونیم" تموم کردم ..(:
اون مویی که با رفتنت سفید شد رو رنگ کردم دیگه نیا؛
گفتم کمی بمان بخدا دوست دارمت گفتی مجال نیست ولیکن مجال بود .
نداشتنت سخته به دست آوردنت سخت تر اما باز در آن مسیری حرکت میکنم که پایانش تو باشی ...
دردِ نبودنت کمتر از بودنته.
غصه نخور .. بالاخره خوب میشه می‌رسیم، می‌بینیم، میخندیم؛
کاش همونی بشه که صائب تبریزی میگه، من باشم و تو.. تو باشی و من:) بیخیال تمامی این کره خالی پر از دروغ ..
اگر آمدی به دلت بد راه نده شهر همان شهر است کوچه همان کوچه خانه همان خانه... فقط من کمی مرده ام !
حال بحران زده ام معجزه میخواهد و بس ..
اگه دختر یا پسری باهاتون زود صمیمی شد حتماً نمی خواد مختونو بزنه یا پا بده شاید تربیتش اینجوری بوده که برا همه دور از جنسیت ارزش قائل شه.