eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‹ رو به بیرون زدن از خویش ، دری می‌خواهم ! ›
آدمی که همیشه هست ، دیگر دیده نمیشود .
ولی این پاییز عجب غمی داره.
بغل کن روحمو که خستس:)!
سپس بغضش را فرو داد و زیر لب گفت، همیشه همین بوده.
همونجا که ژان پل سارتر تو کتاب تهوع گفته: دلم می‌خواهد پا شوم بروم، بروم به جایی که در آن به راستی در جای خود باشم، جایی که با آن جور در بیایم ... امّا جای من هیچ کجا نیست؛ من زیادی هستم .
من به جای تمام کلماتی که نتوانستم با تو حرف بزنم، گریه کرده ام ..
هی دارم تایپ میکنم و پاک میکنم کل حرفم اینه؛ تاحالا نبودن هیچ آدمی مثل ط انقد اذیتم نکرده =)
امیدوارم صبح ک بیدار شدی؛ اون نوتیفی ک مدتهاست منتظرشی رو صفحه گوشیت ببینی :)
ی جمله میگم از من ب یادگار داشته باش :) هیچکس ارزش اینو نداره ک؛ بخوای ب خاطرش از کارِت، دَرسِت، خوابت، آرامشت و هدفت بزنی :) تاکید میکنم! هیچکس =)