اگه دختر یا پسری باهاتون زود صمیمی شد
حتماً نمی خواد مختونو بزنه یا پا بده
شاید تربیتش اینجوری بوده که برا همه دور از جنسیت ارزش قائل شه.
بعضی وقتها یه تیکههایی از قلبت برای همیشه تو یه چیزهایی جا میمونه و تو فقط باید همونجا رهاش کنی و بری.
دستاشو گرفتم
گفتم بدوییم!
یک دو سه بدو!
دویدم، افتاد، ندویید ..
درست مثل وقتی که بهش
گفتم تا اخرش باهمیم؟
چیزی نگفت، نبود، نموند
ندویید ..
با کسی که اولین بار دوست داشتن و با شما
تجربه میکنه درست رفتار کنید نمیگم لزوما
دوسش داشته باشید نه ولی اگه دوستشم
ندارید کاری نکنید تا آخر عمرش حالش
از هر چی دوس داشتنه بهم بخوره .