eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش میتوانستم ازت دست بکشم ولی حیف که نمیشه....
‌‌‌خیلی برای گریه کردن غمگین بود،پس لبخند زد!
وقتی زل زدم به یه جا و ازم میپرسن به چی فکر میکنی ، و جواب میدم هیچی تو همون هیچی‌ای:)))
گر قیامت قصه باشد من کجا بینم تو را؟!(:
اگر با دگرانش بود میلی؛چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟!
چرا من تنها کسیم که رویایی نداره؟ بقیه چطور متوجه می‌شن که می‌خوان چی باشن؟
من همیشه نگران بودم ! نگران دوستام نگران خانواده ام نگران کسایی که می شناختم ولی هیچ کس نگران من نشد نگران منی که هر لحظه تو خودم میشکستم و از درون درحال نابود شدن بودم :)
مثل برگ‌های پاییزی، دستامون افتاد، جوری که دیگه نتونست، هیچ دستی رو بگیره ..
براتون کسی رو آرزو میکنم که: حامی باشه. کسی که بتونید بدون ترس از قضاوت همه چیز رو براش تعریف کنید. کسی که هیچ‌وقت بهتون حس ناکافی بودن نده. کسی که جوری نگاهتون کنه انگار خوشگلترین موجود دنیایید. کسی که روزای خوب و‌ بد همیشه پیشتون باشه. کسی که پناهگاه باشه، کسی که وقتی دنیا آوار میشه رو سرتون بگید خداروشکر که دارمش! کسی که اگه کار اشتباهی کنید، اولین نفر به اون زنگ بزنید . کسی که بودنش بیارزه به نبودن همه :)
از یه جایی به بعد دیگه ول کن