اگه چیزی و یا شخصی رو واقعا دوست داری اجازه بده که بره و از دستش بدی، اگه برگشت تا ابد برای توعه، اگه برنگشت از اول هم برای تو نبوده و قرار هم نیست که باشه پس فراموشش کن .
اینارو میبینی آقای رنگو؟ بعضیاشون قلبتو میشکنن، بعضیاشونم روی قلبی که خودشون نشکوندن چسب زخم میزنن :))
یه دیالوگ تو فیلم گرگ وال استریت میگه :
حواست به آدمايى كه وقتى برنده میشى ،
تشويقت نمیكنن باشه !
خاطره، چیز عجیبیست؛ گاه مثل شعبدهباز، از کلاه، عکسهایی قدیمی را بیرون میکشد که خیال میکردی تا ابد فراموششان کردهای.