جبران چیزهایی که از زمانشون گذشته فقط اتلاف وقته.
ما خیلی از چیزهارو از دست میدیم و دیگه هیچوقت نمیتونیم به دستشون بیاریم. زندگی همینه. چیزهای از دست رفته، آدمهای غلط، اشتباه پشت اشتباه، حس های خوب و گذرا و انسان های پشیمون. زندگی پر از صحنه های خداحافظیه. پر از تجربه و حس های جورواجوره.
اگه حتی یه شانس کوچیک برای به دست آوردن چیزی که دوست داری وجود داره، ریسک کن!
زندگی خیلی کوتاهه و خوشبختی به شدت دستنیافتنیه ..
حتی اون آدمی که هرچقدر بیخیال باشه
و هیچی براش مهم نیست هم یه زمانی
یه جایی کم میاره.
وقتی دلت گرفته، اگه ساکت باشی و با کسی حرف نزنی، بزرگترین لطف رو به خودت کردی، اینو ۲ ساعت بعدش میفهمی .
تو منو داری؛ واسه همه روزای سخت، واسه همه اون روزایی که گلوت پر بغض بود، برای روزایی که فکر میکنی حواس هیچکس بهت نیست، برای روزایی که فکرو خیالات دارن میخورنت . بدون که ،تو منو داری.
مهم نیست این راه چقدر سخته، مهم نیست قراره چه اتفاقی برامون بیوفته،اینم مهم نیست قراره چقدر درد بکشیم . فقط کافیه کنار هم باشیم . همین؛
بهت قول میدم از پسش بر بیایم؛
روزی میاد که یاد میگیری به جای حرف زدن
سکوت کنی، به جای نزدیک شدن فاصله
بگیری، به جای منتظر موندن فراموش کنی که کمتر باعثِ ناراحتیت میشه ..!
کسیو تو زندگیتون راه بدین
که شمارو همینجور که هستین دوست داشته باشه؛نه اینکه باعث بشه یه قیچی بگیری دستت خودتو اون شکلی کنی که برای اون جذاب و قابل و فهم باشه؛
خودت بمون و بدون یه آدم یه گوشه از این دنیا دقیقا تورو همین جوری میخواد و برای کنارش بودن قرار نیست خودت و عوض کنی ..