خوبه برای آدمی که دوستت داره بجنگی ولی اصلا خوب نیست برای اینکه یکی دوستت داشته باشه بجنگی ، یه فرق خیلی بزرگی بینشون هست.
من دیگه خسته شدم از اینکه اشتباه کنین،دلمو بشکنین،بعد بگین ببخشید
شرمنده،ولی دیگه نمیبخشم
یه دیالوگ تو سریال Game of Thrones بود که خیلی قبولش دارم، اصلا يه سبک زندگیه، سری لنیستر میگفت:
"هرچقدر تعداد آدماهایی که دوست داری بیشتر باشه، ضعیف تری! کاراهایی واسشون میکنی که می دونی نباید بکنی. نقش یکه احمق را واسشون بازی می کنی تا اونا را خوشحال کنی، تا اونا را امن نگه داری."
آدما دقیقا همینن عزیزِ دل من ؛
وسط غذا خوردن سیر میشن و میکشن کنار
وسط فیلم دیدن خوابشون میگیره و میکشن کنار
وسط پیاده روی خسته میشن و میکشن کنار ،
چه توقعی داری ، وسط رابطه و یاحالا هرچیز دیگهای خسته نشن و کنار نکشن ؟! به همین سادگی میتونن بزارن و برن .