من دیگه خسته شدم از اینکه اشتباه کنین،دلمو بشکنین،بعد بگین ببخشید
شرمنده،ولی دیگه نمیبخشم
یه دیالوگ تو سریال Game of Thrones بود که خیلی قبولش دارم، اصلا يه سبک زندگیه، سری لنیستر میگفت:
"هرچقدر تعداد آدماهایی که دوست داری بیشتر باشه، ضعیف تری! کاراهایی واسشون میکنی که می دونی نباید بکنی. نقش یکه احمق را واسشون بازی می کنی تا اونا را خوشحال کنی، تا اونا را امن نگه داری."
آدما دقیقا همینن عزیزِ دل من ؛
وسط غذا خوردن سیر میشن و میکشن کنار
وسط فیلم دیدن خوابشون میگیره و میکشن کنار
وسط پیاده روی خسته میشن و میکشن کنار ،
چه توقعی داری ، وسط رابطه و یاحالا هرچیز دیگهای خسته نشن و کنار نکشن ؟! به همین سادگی میتونن بزارن و برن .
"منو نمیخواد"
غریب ترین جملهی تاریخه :)
سالها میگذره و هنوز دردِ نخواستن، بزرگترین خلأ روحت میشه :)
خواستم بگم :
خدایا اون یه نفر از هشتاد میلیون مالِ خودت دیگه نمیخوامش !
[ واگویه های من،جلد پانزدهم،صفحه 17 ]
اون تاریک ترین لحظاتشو تنهایی گذروند و تظاهر به خوب بودن حالش کرد در حالی که پر از احساسات سرکوب شده و خشمهایی بود که سالها در درونش حبس شده بودن ..