eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
من دیگه خسته شدم از اینکه اشتباه کنین،دلمو بشکنین،بعد بگین ببخشید شرمنده،ولی دیگه نمیبخشم
یه دیالوگ تو سریال Game of Thrones بود که خیلی قبولش دارم، اصلا يه سبک زندگیه، سری لنیستر میگفت: "هرچقدر تعداد آدماهایی که دوست داری بیشتر باشه، ضعیف تری! کاراهایی واسشون میکنی که می دونی نباید بکنی. نقش یکه احمق را واسشون بازی می کنی تا اونا را خوشحال کنی، تا اونا را امن نگه داری."
نفهم‌ترین عضو بدن؛ دله . . . ! صبح تا شب براش توضیح میدی باز شب که میشه میپرسه چرا ؟!
آدما دقیقا همینن عزیزِ دل من ؛ وسط غذا خوردن سیر میشن و میکشن کنار وسط فیلم دیدن خوابشون میگیره و میکشن کنار وسط پیاده روی خسته میشن و میکشن کنار ، چه توقعی داری ، وسط رابطه و یاحالا هرچیز دیگه‌ای خسته نشن و کنار نکشن ؟! به همین سادگی میتونن بزارن و برن .
بهترین تراپی قطع ارتباط با آدماس‌ ‌.
"منو نمی‌خواد" غریب ترین جمله‌ی تاریخه :) سال‌ها می‌گذره و هنوز دردِ نخواستن، بزرگترین خلأ روحت میشه :)
خواستم بگم : خدایا اون یه نفر از هشتاد میلیون مالِ خودت دیگه نمیخوامش ! [ واگویه های من،جلد پانزدهم،صفحه 17 ]
اون تاریک ترین لحظاتشو تنهایی گذروند و تظاهر به خوب بودن حالش کرد در حالی که پر از احساسات سرکوب شده و خشمهایی بود که سالها در درونش حبس شده بودن ..
میخوام تبدیل بشم ب ی نبودن طولانی :) ی جوری ک وقتی اسمم میاد بگن؛ -اون؟ خیلی وقته ازش خبری نیست، معلوم نیست کجاست :)
نباید منی که حوصله هیچکسو ندارم ولی موقع حرف زدن با تو با حوصله ترین آدم میشم رو تنها بزاری‌‌ و بری .
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛