eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
انسان اندوهش را فراموش نمی‌کند، بلکه خود را وادار می‌کند آن را تاب بیاورد.
هی گفتیم: حرف است فراوان و دگر حوصله ای نیست .. از مصرع دومش غافل شدیم "از بغضِ عمیقِ به گلویم گله‌ای نیست .."
‏یه وقتایی حسم این شکلیه توروخدا نذار ازت ناامید شم، خواهش میکنم خوب بمون، نذار راحت از زندگیم حذفت کنم بذار یکم بیشتر پیشم بمونی .
«آنچه گذشت بازگشت ندارد» ولی از من باور کنید هیچ چیز نمی‌گذرد و هیچ چیز فراموش نمی‌شود.
آندیا!
- کاش منم یه آدمی مثلِ ابی داشتم ڬ وقتی گریه می‌کردم و حالم خراب میشد بهم میگفت ؛ ‹ وقتی تو گریه می‌
فقط اونجا که رضا صادقی میگه : من دیگه مغزم قبول کرد ، مهم نیس ازین به بعد دلم چی میگه.
پاتریک: چرا هیچکی بهم اهمیت نمیده باب ؟! باب: شاید چون تو به همه اهمیت میدی. :)
سکوت میکنم نه اینکه دردی نیست! گلویی نمانده برای فریاد ها ..
من میدونم نباید خسته شد میدونم نباید بُرید میدونم زندگی ادامه داره؛ فقط دلم میخواد ی وقتایی ، ی جایی وایسم بگم خسته ام ! و یکی بفهمه چی میگم نه اینکه بشنوه هاا بفهمه چی میگم !:)
من میگم برام مهم نیست ولی به خاطرش یه هفته سردرد میگیرم.
من بغض تو گلوتو میفهمم،غم تو چشماتو میفهمم،خستگی روحتو میفهمم،حال بدتو میفهمم،حتی حست هم میتونم از تو چشمات بخونم، کسی بهتر از من تورو بلدت نیس اینو مطمئنم،ولی تا وقتی خودت نخوای نمیتونم کمکت کنم،نمیتونم خوبت کنم،فقط میتونم پابه‌پات غصه بخورم و باهات گریه کنم :)