آندیا!
من میگم برام مهم نیست ولی به خاطرش یه هفته سردرد میگیرم.
من میگم برام مهم نیست ولی تا مدت ها معده درد میگیرم .
همش سعی میکنم درست رفتار کنم و جوری باشم که دوست داره
ولی بازم هی میگم
اگه باز ازم زده بشه چی ؟
اگه بهتر از منو پیدا کنه چی ؟
اگه دوباره بخاد بره پیشش چی ؟
اون وقت من چیکار کنم ؟
منی که قول دادم دیگه وابسته نشم الان باید چیکار کنم ؟
چجوری قبول کنم باز وابسته اش شدم و میترسم تنهام بزاره
کسی که تورو واقعا دوست داره حتا اگه هزاران دلیل واسه رفتن داشته باشه بازم نمیره و یه دلیل واسه موندن پیدا میکنه تا بمونه
اگه یه روز شنیدی که از یه ساختمون بلند سقوط کردم اصلا تعجب نکن، من بارها و بارها بهت گفته بودم که خستهام :)
یه تئوری هست که میگه:
اگه شخصی دائماً تو ذهنتونه و دارین بهش فکر میکنین یعنی اون شخص هم هنوز بهتون فکر میکنه.
هیچکس
بیدلیل شروع به نوشتن نمیکند
کسی مینویسد که دردی دارد
کسی مینویسد
که روزها دیگر برایش عادی نیست
کسی مینویسد
که دارد از یک شکست، برمیگردد
شما رو نمیدونم ولی من هر وقت
یه نفر یه چیزی رو درباره من یادش میمونه
دلم میخواد بغلش کنم
بگم مرسی که بهم گوش میکردی.
همیشه کنار گذاشتن،
به معنایِ دوست نداشتن نیست.
یه وقتایی بیخیالِ آدما میشی،
چون میبینی دارن به معنایِ واقعی
روحت رو خسته میکنن ..