فقط خودت میدونی چقدر نمیتونستی ولی بزور ادامه دادی ، خب؟ از هیشکی انتظار نداشته باش درکت کنه
بعدِ رفتنت فقط تونستم جسممو سرپا نگه دارم و از درون مُردم، هنوزم جای خالیت یه گودال عمیق و تاریکه که هرشب وجودم توش غرق میشه ولی تو نمیتونی برگردی، حق نداری در خونه ای که تموم شیشه هاشو زدی شکستی رو بزنی:)!
به نظرم فاصله هیچوقت یه رابطه رو خراب نمیکنه؛نزدیک بودن هم همینطور..
وقتی تو دلت پیشه یه نفر باشه یه تیکه از خودتو یه جایی دیگه گذاشتی!
به قول شاملو:
"دلهای ما که بهم نزدیک باشد، دیگر چه فرقی می کند که کجای این جهان باشیم!
دور باش اما نزدیک ..
من از نزدیک بودنهای دور می ترسم.."
وقتی میپرسم « امروزت چطور بود ؟ » یعنی حتی دوس دارم راجب خوب یا بد بودن قهوه ای که صبح خوردی هم بهم بگی.