eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه دیگه از ته دلت نمیخندی و شاد نیستی، بگرد و ببین برای از دست دادن چه کسی یا چه چیزی سوگواری نکردی . اگه دیگه نمیتونی به کسی دل ببندی و عاشق بشی، بگرد و ببین چه کسی رو هنوز به خاطر اشتباهاتش نبخشیدی . اگه دیگه انگیزه ادامه دادن نداری، بگرد و ببین با کدوم حسرت زندگیت هنوز کنار نیومدی . اگه دیگه خودت و دوست نداری، بگرد و ببین تیکه های عزت نفست و تو چه اتفاقی از دست دادی . قبل از اینکه به خودت بیای و ببینی همه سال‌های عمرت رو با غم، خشم، حسرت و پوچی گذروندی؛ بگرد و ببین کجای داستانت خودت رو گم کردی !
چه کسی میخواهد منو تو ما نشویم؟خانه‌اش ویران باد .
کوه باید شد و ماند،رود باید شد و رفت،دشت باید شد و خواند .
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
یه دیالوگ قشنگ بود که میگفت: بعضی اتفاقا دلت رو میشکنن، اما چشمات رو باز میکنن!اینارو برد حساب کن.
عشق؛خلاصه‌ای از نرسیدن هاست...
كسايي كه تو سرنوشت هم باشن به همديگه بر ميگردن شايد دور باشن شايد دور بشن شايد دير همو پيدا كنن اما بلاخره ميرسن.
بعضی وقتا باید نشنوی، باید ندونی، باید نپرسی، باور کن اینجوری دنیا خیلی قشنگ تره..
آخرِ دوست داشتن اونجاست که آقای محمود درویش میگه : می‌ بینَمت، از مرگ نجات می‌ یابم، تنت لَنگرگاهِ من است ..
چرا نگرانی؟ اگر نهایت تلاش خود را کرده باشی، نگران بودن آن را بهتر نمی‌کند.