اگه دیگه از ته دلت نمیخندی و شاد نیستی، بگرد و ببین برای از دست دادن چه کسی یا چه چیزی سوگواری نکردی .
اگه دیگه نمیتونی به کسی دل ببندی و عاشق بشی، بگرد و ببین چه کسی رو هنوز به خاطر اشتباهاتش نبخشیدی .
اگه دیگه انگیزه ادامه دادن نداری، بگرد و ببین با کدوم حسرت زندگیت هنوز کنار نیومدی .
اگه دیگه خودت و دوست نداری، بگرد و ببین تیکه های عزت نفست و تو چه اتفاقی از دست دادی .
قبل از اینکه به خودت بیای و ببینی همه سالهای عمرت رو با غم، خشم، حسرت و پوچی گذروندی؛ بگرد و ببین کجای داستانت خودت رو گم کردی !
یه دیالوگ قشنگ بود که میگفت:
بعضی اتفاقا دلت رو میشکنن، اما چشمات رو باز میکنن!اینارو برد حساب کن.
كسايي كه تو سرنوشت هم باشن به همديگه بر ميگردن شايد دور باشن شايد دور بشن شايد دير همو پيدا كنن اما بلاخره ميرسن.
آخرِ دوست داشتن اونجاست که
آقای محمود درویش میگه :
می بینَمت، از مرگ نجات می یابم،
تنت لَنگرگاهِ من است ..