فقط خودت میدونی چقدر نمیتونستی ولی بزور ادامه دادی ، خب؟ از هیشکی انتظار نداشته باش درکت کنه
بعدِ رفتنت فقط تونستم جسممو سرپا نگه دارم و از درون مُردم، هنوزم جای خالیت یه گودال عمیق و تاریکه که هرشب وجودم توش غرق میشه ولی تو نمیتونی برگردی، حق نداری در خونه ای که تموم شیشه هاشو زدی شکستی رو بزنی:)!
به نظرم فاصله هیچوقت یه رابطه رو خراب نمیکنه؛نزدیک بودن هم همینطور..
وقتی تو دلت پیشه یه نفر باشه یه تیکه از خودتو یه جایی دیگه گذاشتی!
به قول شاملو:
"دلهای ما که بهم نزدیک باشد، دیگر چه فرقی می کند که کجای این جهان باشیم!
دور باش اما نزدیک ..
من از نزدیک بودنهای دور می ترسم.."
وقتی میپرسم « امروزت چطور بود ؟ » یعنی حتی دوس دارم راجب خوب یا بد بودن قهوه ای که صبح خوردی هم بهم بگی.
همهی ما یه سری آدما تو زندگیمون بوده که فکر میکردیم میتونیم بهشون تکیه کنیم ولی خب یه درس مهمی بهمون دادن که فهمیدیم نباید رو هیچکس جز خودمون حساب باز کنیم!