eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
کسی را نداشت نه این که بی کس و کار باشد ، نه ! کسی را نداشت .
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
اینکه چیزی که بدست اوردیو بتونی نگه داری هنر کردی.
بعدِ رفتنت فقط تونستم جسممو سرپا نگه دارم و از درون مُردم، هنوزم جای خالیت یه گودال عمیق و تاریکه که هرشب وجودم توش غرق میشه ولی تو نمیتونی برگردی، حق نداری در خونه ای که تموم شیشه هاشو زدی شکستی رو بزنی:)!
خدا ما را کنار هم دوست نداشت
به نظرم فاصله هیچوقت یه رابطه رو خراب نمیکنه؛نزدیک بودن هم همینطور.. وقتی تو دلت پیشه یه نفر باشه یه تیکه از خودتو یه جایی دیگه گذاشتی! به قول شاملو: "دلهای ما که بهم نزدیک باشد، دیگر چه فرقی می کند که کجای این جهان باشیم! دور باش اما نزدیک .. من از نزدیک بودنهای دور می ترسم.."
وقتی میپرسم « امروزت چطور بود ؟ » یعنی حتی دوس دارم راجب خوب یا بد بودن قهوه ای که صبح خوردی هم بهم بگی.
همه‌ی ما یه سری آدما تو زندگیمون بوده که فکر میکردیم میتونیم بهشون تکیه کنیم ولی خب یه درس مهمی بهمون دادن که فهمیدیم نباید رو هیچکس جز خودمون حساب باز کنیم!
و روح چشم پوشیده از میراث آسمانی خویش در حیات ، بر پهنه های جهان مردگان نیز آرام و قرار خویش را باز نخواهد یافت .
به شب گفتم نگارم کو ؟ چرا با من سر ِ یاری ندارد؟ صدا آمد که دیوانه ، تو یارت میل دلداری ندارد ')