اینقدر تمرین میکنم شاید فراموشت کنم
باعکس های تا تاصبح صحبت میکنم نه شب دعایت میکنم نه صبح نفرینت میکنم
حالم اصلا خوب نیست فکری برای این دل تنهای غمگین میکنم
انقدر با حرفهایت زخم زبان بهم زدی که روح و روانم تکه تکه شده و قلبم شکسته، ایا فکر ناله های من که به اسمان میرسد کردی ؟؟؟؟
افسردگی مانند درختی است که خشک شده و هرچه کود پای ان میریزند فایده ای ندارد مثل مادری که فرزند خود را از دست داده مثل بیابان تاریک و بی انتها
زندگی چون اب زلال است اگر درست زندگی کنی چون اب چشم زلال می ماند اگر نتوانی این اب گل الود میشود و ماهی های زندگی ات در ان میمیرند
گاهی خوابت را میبینم بی صدا بی تصویر مثل ماهی در اب های تاریک که لب میزند و معلوم نیست حباب ها کلمه اند یا بوسه هایی از دلتنگی
دستانت را روی قلبم بگذار تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد میلرزد پاییز را دوست دارم برای وقت هایی که کنارت هستم و دل تنگ میشوم
امروز خاطراتت را سوزاندم اما بوی خوش هیزمش بی قرارم کرد اتفاق تازه ای نیست دوباره دلتنگت شده ام