eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
افسردگی مانند درختی است که خشک شده و هرچه کود پای ان میریزند فایده ای ندارد مثل مادری که فرزند خود را از دست داده مثل بیابان تاریک و بی انتها
زندگی چون اب زلال است اگر درست زندگی کنی چون اب چشم زلال می ماند اگر نتوانی این اب گل الود میشود و ماهی های زندگی ات در ان میمیرند
انتظار زیباترین نقاشی دنیاست وقتی حاصل تصویرش تو باشی
حال دل من خوب است خوب فقط زیاد تا قسمتی هوای دلم طوفانی است همراه با غبار های خستگی
گاهی خوابت را میبینم بی صدا بی تصویر مثل ماهی در اب های تاریک که لب میزند و معلوم نیست حباب ها کلمه اند یا بوسه هایی از دلتنگی
دستانت را روی قلبم بگذار تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد میلرزد پاییز را دوست دارم برای وقت هایی که کنارت هستم و دل تنگ میشوم
امروز خاطراتت را سوزاندم اما بوی خوش هیزمش بی قرارم کرد اتفاق تازه ای نیست دوباره دلتنگت شده ام
ولی پارسال این موقع ها چهار، پنج سال جوون تر بودیم
فقط اونجا که آلبرت کامو درمورد لانگ دیستتس میگه: «فراقت بی رحمی است، اما این رنج کشیدن بخاطر تو می ارزد به تمام خوشی های جهان..» چقدرر قشنگ^^
فقط اونجا که شاملو حالمو خوب توصیف میکنه ‏«اشکهارا پشت لبخندی مخفی می کنیم که خیلی درد می کند،و هیچکس نمی فهمد... ‏مارا دردِ همین نفهمیدن می کشد؛نه زخمها.»